[Kvtkozi] Periferia fuzetek

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2007. Sze. 26., Sze, 09:50:40 CEST

Kedves Eszter, Listatagok!

A listara valaszolok, mert visszatero problema:
a lap cime Periferia füzetekként van felveve a katalogusokban, tehat
ekezet nelkul,
igy az ODR-ben is lesz lelohely.
A DEENK Kenezy Elettudomanyi Konyvtarban a 2001-es megvan, a 2004-est
sajnos nem kaptuk meg,
a FSZEK-nel es a P10-nel viszont lattam.
Udvozlettel
David Bogi.

Bencze Eszter írta:
> *Kedves Kollégák!*
> **
> *A /Periféria Füzetek/ c. folyóirat 2 példányát keresem szakvizsgázó
> olvasónknak. Sajnos eddig senkinek sem voltak meg, kérem aki tud,
> segítsen!*
> **
> Gordos Erika: Oktatási segédlet a pszichiátriai betegek közösségi
> ellátássában dolgozó szociális szakembereknek - Periféria Füzetek
> 2004/2. NCSSZI
>
> Módszertani útmutató az egyes szociális intézményekben végzett
> ápolási-gondozási tevékenységhez, különös tekintettel a veszélyeztető
> [...]

Dávid Boglárka
Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Nemzeti és Általános Gyűjtemények Könyvtára Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php