[Kvtkozi] szüreti bál

Tábiné Nyúl Gabriella ny.gabee at citromail.hu
2007. Sze. 8., Szo, 10:57:43 CEST

            Kedves Listatagok!A helyi Ifjúsági Klub felkeresett, hogy segítsek nekik szüreti bálra egy olyan szellemes kis versikét találni, amelyet a kisbíró elmondhatna a felvonuláson. Sajnos egyikőjük sem rendelkezik költői vénákkal, így nem tudnak rímet faragni. Tudna esetleg valaki segíteni? Néztem a neten, de nem jutottam eredményre. Köszönöm előre is.Nem teljesen könyvtári téma, de hátha tud valaki segíteni ebben is. Szüreti bálos ruhákat szeretne bérelni a csapat, eddig Budapestről hozták a ruhák java részét, de már nagyon sokba kerülnek ezek a ruhák és sajnos kevés pénzt kapnak erre a célra. 4000 Ft körül szokták hozni darabját a menyecske ruháknak kellékek nélkül, és a betyárok ruhája is ennyi.. A bíró-bíróné ruhája még ennél is több szokott lenni. Ha tudna valaki esetleg olcsóbban olyan helyet, ahonnan lehet bérelni, és megosztaná a csapattal azt nagyon szívesen fogadnánk. Elsősorban Fejér megyéből vagy környékéről.Üdvözlettel: Tábiné Nyúl GabriellaNagyközségi Könyvtár Előszállás

Éhes vagy? Internetes ételrendelés, egyszerűen, házhozszállítással! Pizzák, hamburgerek, saláták, stb.... Minden egy helyen! KLIKK IDE!