[Kvtkozi] vers keresés

Regéci Zoltánné regeczi at server.borsod-ped.sulinet.hu
2007. Okt. 2., K, 17:04:35 CEST

Kedves Kollégák!
Ha valaki tud segítsen már!
Egyi pedagógus olvasónk keresi az alábbi vers szerzőjét és a teljes verset egy 56-os ünnepségre. Kérem ha valakinek bővebb információja van segítsetek megtalálni.
Köszönettel: Regéci Kata
B.-A.-Z. Megyei Pedagógiai Szakmai Szakszolgálati és Közművelődési Intézet 3527 Miskolc, Selyemrét u. 1.
tel: 46/530 - 115

"Az anyja, mint az én anyám, / azt mondta: jó légy kisfiam. / Elkísérte az állomásra / És siratja, hogy messze van. / . / Az anyja, mint az én anyám, / fohászkodik, s nem tudja még, / hogy fia itt Budapesten / ma rám sütötte fegyverét." (S. Gy.: Egy orosz katonához - A vers megjelent 1956. november 6-án az Egyetemi Ifjúság c. lapban)