[Kvtkozi] kvtközi

Könyvtár Földeák foldeakkonyvtar at invitel.hu
2007. Nov. 22., Cs, 15:48:55 CET

Kedves Kollégák!
A következő könyvet keresi olvasónk, de csak a Soproni Egyetem könyvtárában találtam védett példányt.
Ha valaki tudná küldeni, nagyon megköszönném.Szerző: Stark Antal
      Cím: A magyar államháztartás rendszere, működése, a nemzetgazdasággal való összefüggése / Stark Antal ;[közread.:]Bebreceni Egyetem, Agrártudományi Centrum, Mezőgazdaságtudományi Kar, Agrárgazdasági és Vidékfejlesztési Kar (Debrecen)
      Megjelenés: Debrecen : DE, 2004

Köszönettel Farkas Sándorné FLD1