[Kvtkozi] listás kérések

Ceglédi Városi Könyvtár cvktar at freemail.hu
2007. Május. 29., K, 13:00:39 CEST

Kedves Kollégák!

Segítségeteket szeretném kérni, megvannak-e valakinek az alábbi
könyvek.
Már minden általam ismert utat végigjártam, kerestem az országos
adatbázisokban, a nagyobb könyvtárak saját adatbázisaiban, OSZK-ból
is kértem lelőhelykutatást, más ötletem nincs, csak a lista, hátha ott
rejtőzik „bejelentetlenül” valakinek a hagyományos katalógusában és
a polcán.
Bár így lenne!

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel: Barna Boglárka
Ceglédi Városi Könyvtár
2700 Cegléd
Szabadság tér 5/a
53 / 310-195
cvktar at freemail.hu

Brooke, C. F. Tucker. The Tudor Drama. A history of English National
Drama to the Retirement of Shakespeare. [1911] Hamden, Conn.,and
London: Archon Books, 1964.

Sajnos ELTE Egyetemi Könyvtárában csak helyben használható.

Schelling, Felix E. The English Chronicle Play. A study in the Popular
HJistorical Literature Environing Shakespeare. [1902] Burt Frankling:
Research and Source Works Series #180. Essays in Literature and
Criticism#7. Rept. New York:Burt Franklin, 1968.

Sehol nincs lelőhely, pedig a leírás az OSZK szerint jó.

Wikander, Matthew. The Play of Truth & State: Historical Drama from
Shakespeare to Brecht. Baltimore: The Johns Hopkins UP, 1986.

MTAK-ban van egyetlen találat, de ott már nincs meg sajnos.

35% kedvezmény a Partvonal Kiadó köteteire - hogy minden olvasó kézhez kapja a maga könyvét.
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,172067,232579/click.prm