[Kvtkozi] háromszorozott kérések

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2007. Május. 23., Sze, 16:20:10 CEST

Kedves Lista!
A keresharomszorozodasra a korabban irtak tovabbra is ervenyesek, tehat
a keresarchivumban csak egy peldanyban
szerepelnek (=az ODR-en egy peldanyban mennek at), a levelezorendszerunk
hibaja miatt mennek ki haromszor,
de ez nem terheli a lelohely-adatbazis kapacitasat.
A levelezoszerverunk csereje is folyamatban van, de ez nincs
osszefuggesben az ODR-en zajlo munkalatokkal.

A lelohely-adatbazis a regi, nem tortent meg az attoltes, de
hattermunkalatok folyamatosan zajlanak.
Az Ures kerolap elerheto, altalaban keresni is lehet, bar eleg lassan,
ha ez az opcio lelall, az az atepites miatt van.
Minden fejlemenyrol igyekszem tudositani, tovabbra is kerem, hogy ha
valaki valamilyen problemat eszlel, jelezze.
Koszonettel es udvozlettel
Bogi

Hurkóné Kereszti Erzsébet írta:
> Kedves Kollégák!
>
> Az ODR áttöltésre került, a múlt héten, ha minden igaz(?),
> viszont változatlanul háromszorozva kapjuk a kéréseket.
> Lehet, hogy ez csak nálunk fordul elő?
> Ez nagyon megterthelheti, az egyébként is gyengélkedő
> adatbázist.
> Várható változás a közeljövőben?
>
> Köszönöm:
> Erzsébet
>
> Hurkóné Kereszti Erzsébet
> PTE BTK-TTK Könyvtár
> könyvtárközi kölcsönzés
> 7624 Pécs
> Ifjúság u. 6.
> [...]

Dávid Boglárka
Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Nemzeti és Általános Gyűjtemények Könyvtára Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php