[Kvtkozi] kérés

bjutka bjutka at freemail.hu
2007. Jún. 6., Sze, 12:55:23 CEST

Kedves Lista!

Egy mai osztrák szerző drámáját / színdarabját keresem magyarul.
Turrini, Peter: Kész, vége!

Ezt így nem találtam sehol, ezért arra gondoltam, hogy esetleg mai osztrák elbeszélők, vagy mai osztrák drámakötetben lehet. Utána is néztem az odr-ben, de a lelőhelyeken talált köteteknél nincs feltüntetve tartalomjegyzék. Úgyhogy nem tudom miben lehet.

Ha tud valaki segíteni, kérem jelezze! Előre is köszönöm a segítséget.

Bella Judit

Sopron

35% kedvezmény a Háttér Kiadó köteteire. Minden héten óriási engedmények. Könyvmaraton az Alexandrával hétfőtől szerdáig
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,174120,234263/click.prm