[Kvtkozi] keresés

StumpfnéOláhEtelka zetka at index.hu
2007. Jan. 31., Sze, 13:59:58 CET

Kedves Listatagok!
Adatokat keresek. Van egy sok részből álló kotta-kolligátumunk, melynek egyik darabjáról levették a borítót kötés előtt, így nem tudom leírni. A következőket tudom: kiadói szám: R.& Co. 1668 (ezek szerint Rózsavölgyi). Tartalma: 1. Serly Lajos : Arató dal ; 2. Piros pünkösd ünnepe de messze van; 3. Búra hajlik / szövege Tóth Kálmántól; 4. Essél eső ; 5. Akáczfa akáczfa... ; 6. Pezsgőbordal. 9 oldal, 32 cm (lehet, hogy nagyobb volt kolligálás előtt). Ének-zongora partitúra.
Tud valaki bővebbet róla? Esetleg tud valaki egy szkennelt borítót küldeni hozzá?

Köszönettel:
Stumpfné Oláh Etelka
ME Comenius Tanítóképző Főiskoali Kar Könyvtára,
Sárospatak, Eötvös u. 7.

Ausztria - akciós szállások 9.000 Ft/éj -től