[Kvtkozi] hiba

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2007. Feb. 26., H, 14:40:47 CET

Kedves Lista!
Idokozben kiderult, hogy nem ODR-en keresztul inditott keresrol volt szo,
ugyhogy nem kell aggodnunk, nincs kereskavarodas  :-)
Udvozlettel
David Bogi

Katalin Vargáné Balogh írta:
> Kedves Kollégák!
>
> Valami hiba van a rendszerben.
>
> A PTE Központi Könyvtárától kaptam egy könyvet könyvtárközi kölcsönzésben.
> Valóban indítottam keresést erre a könyvre, február 14-én. De nem
> kértem semelyik könyvtártól, főleg ODR-kérőlapot nem töltöttem ki.
> Ezen listán a párbeszédben megírtam, hogy nem kérem.
>
> A pécsi Kolléganővel egyeztettem. Itt csak jelezni akartam, hogy
> valami rosszul működik.
>
> Üdvözlettel:
> Vargáné Balogh Katalin
> TIG Gödöllő

Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Nemzeti és Általános Gyűjtemények Könyvtára Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php