[Kvtkozi] (nincs tárgy)

Könyvtárközi kvkkozi at konyvtar-siofok.hu
2007. Dec. 4., K, 15:45:47 CET

Kedves Kollégák!

Szeretnék Mindenki előtt elnézést kérni a kérésem helytelen
megfogalmazása miatt, nem állt szándékomban megbántani a szegedi
kollégákat, figyelmetlen voltam, őszintén szólva én nem feltételeznék
ilyat sem Róluk, sem más kollégáról, hogy azért nem küldenének el egy
könyvet, mert nem akarják. Eddig is sokat segítettek - segítettetek,
remélem ez ezután is így lesz.

További jó munkát kívánok,
Üdvözlettel: Vörös Ildikó
                    Siófok