[Kvtkozi] könyvtárközi kölcs

Regéci Zoltánné regeczi at server.borsod-ped.sulinet.hu
2006. Sze. 29., P, 11:11:40 CEST

Kedves Kollégák!
Sürgősen szükségünk lenne az Esély folyóirat 1993/2-es számából Bill Jordan: A szociális munka bemutatása 1. rész. című cikkre (68-87p)
Ha valaki szkennelve tudná küldeni, annak örülnénk a legjobban.
Miskolcon a Városi Könyvtár Tompa M. Könyvtára keresett meg engem, de nekem csak '98-tól van meg az Esély a B.-A.-Z. Megyei Pedagógiai Szakmai és Szakszolgálati Intézet könyvtárában.
Köszönettel vesszük bármelyik email címre el tudnátok küldeni a kettő közül:
regeczi at server.borsod-ped.sulinet.hu vagy a városi könyvtár munkatársának Zahuczki Lászlónak a zahulaci at freemail.hu

Köszönettel:
Regéczi Zoltánné Kata megyei ped. könyvtár Miskolc