Re: [Kvtkozi] (nincs tárgy)

Regéci Zoltánné regeczi at server.borsod-ped.sulinet.hu
2006. Nov. 24., P, 13:48:53 CET

Polonyiné Nagy Mária
Kedves Mária
Ahogy sikerült utánajárni a kért kéziratoknak a következőket derítettem ki:
egyik kézirat sem nyilvános, nem publikus anyagokról van szó. Ha nem
zárolták, akkor megtekintésre tudja biztosítani a Magyar Állami Földtani
Kutatóintézet Bp-en a Népstadion úton.
Mindkét kézirat rövidített publikus változata benne van a Telkibánya
bányászatának összefoglaló története c. könyvben, amit a Miskolci Egyetem
könyvtárából tudtok megszerezni.
Ha nem sikerül szóljatok, mert akkor próbálok a telkibányai múzeum  kedves
bányamérnök volt vezetőjétől szerezni, de ez egy pici időbe tellik.
Remélem segített az információ.
Üdv. Regéci Kata
B.-A.-Z. Megyei Pedagógiai Szakmai és Szakszolgálati Intézet
3527 Miskolc, Selyemrét u. 1. Tel.: 46/ 530-115 rögzítős