[Kvtkozi] "Marketing"

Rita Tóth rita.toth at hpo.hu
2006. Május. 30., K, 15:52:10 CEST

Kedves Emilia,

én szívesen kölcsönadom a kézikönyvtárból.
Küldhetem?
Üdvözlettel:

Budapest, 1054. Garibaldi u. 2.

Tóth Rita
Magyar Szabadalmi Hivatal
Iparjogvédelmi Szakkönyvtár
Tel.: 474-5520
Fax: 474-5842

>>> "dr.Szalókné Sulyok Emilia" <kkozi at mail.bdmk.hu> 05/30/06 2:56 du. >>>
Kedves Lista!
Bauer András - Berács József: Marketing (Bp. 2006. Aula) c. könyvét keresem.
Van ugyan hét példányunk az előző kiadásokból, de az olvasónak csak az új
kiadás jó. Sajnos nyolcadik példányt nem tud venni a könyvtár. Én sem nagyon
akarok 8700 Ft-ot fizetni érte, ui. az olvasó az én gyerekem. Azt mondja,
javíthatatlan idealista vagyok, mégis úgy gondoltam,
teszek egy próbát. Hátha akad egy könyvtár, ahol megvették, gyorsan
feldolgozták, és még kölcsönözhető példány is van.
Üdvözlettel:
Dr.Szalókné Sulyok Emília
Berzsenyi Dániel Könyvtár
9700 Szombathely