[Kvtkozi] keresés

Szabóné Kereskényi Gabriella szkg at bbmk.hu
2006. Már. 22., Sze, 10:41:41 CET

      Kedves Kollégák!

      Az alábbi dokumentuból keresek kölcsönözhető példányt:

      Cím: A beszédészlelés és a beszédmegértés folyamata / Írta: Gósy Mária
      Megjelenés: Budapest : Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola, 1992
      Terjedelem: 176 p. : ill. ; 20 cm
      Megjegyzés: Bibliogr.: p. 164-175.
      Tárgyszó: nyelvpszichológia beszédészlelés nyelvpszichológia beszédmegértés
      lelőhely:  Eötvös Loránd Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár

      Tanszék nem kölcsönöz, Ny-Mo-i Egyetem -jelenleg nem tudják adni.

Köszönettel: Szabóné Kereskényi Gabriella
               könyvtáros

Balassi Bálint Megyei Könyvtár
         INFO*TÁR*SALGÓ
             06-32-300-222