Válasz: Re: [Kvtkozi] Signal Processing folyóirat

infoteka at telekom.hu infoteka at telekom.hu
2006. Jún. 2., P, 09:49:52 CEST

Kedves Boglárka és Veronika!
Köszönöm a segítséget, megkeresem az OMIKK-BME-t.

Üdv,
Kutnyánszky Anikó

Dávid Boglárka <bdavid at lib.unideb.hu>
2006.06.01 17:42

Címzett:                                infoteka at telekom.hu
Másolat:
Tárgy:                          Re: [Kvtkozi] Signal Processing folyóirat

infoteka at telekom.hu írta:

>Kedves Kollégák!
>
>Kérem szíves segítségeteket az alábbi folyóiratcikk megtalálásában.
>
>Title:           Windows Media Video 9: overview and applications.
>Authors:                 Srinivasan, (John) Hsu, P., Holcomb, T.,
>Mukerjee, K., Regunathan, Shankar L., J. Lee
>Journal:                 Signal Processing: Image Communication, Volume
>19, Issue 9, October 2004.
>
>Az EBSCO adatbázisban csak a cikk kivonata taláható meg.
>
>Köszönettel,
>Kutnyánszky Anikó
>
>------------------------------------

Kedves Aniko,
az NPA szerint a folyoirat 1993-2006-ig a BME-OMIKK-nak (B11
kkol at omikk.bme.hu <mailto:hmarti at kkt.bme.hu> ) megvan.
Udvozlettel
David Bogi

Dávid Boglárka
Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Nemzeti és Általános Gyűjtemények Könyvtára Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php