[Kvtkozi] Bonsai macskak atveres

Csáki Katalin Csaki.Katalin at ntksz.ontsz.hu
2006. Jan. 13., P, 09:05:38 CET

Kedves Kollégák!

Kb. egy éve már találkoztam a Bonsai-macskákkal, akkor kicsit utánanéztem: szerencsére csak egy egyetemista abszurd ötlete. (Remélem az is marad)

Néhány ezzel foglalkozó cikk:
http://urbanlegends.freeblog.hu/archives/2005_Feb_urbanlegends.htm#443178
"Az oldal létezik ugyan, de senki nem csinál ilyen macskákat, és nem is szállít bonsai-macska készítéshez felszereléseket. Ez egy vicc, olyan, amilyen. Még csak nem is új, az elmúlt napokban azonban újra felbukkantak a weboldalt ellenző petíciók.
A cáfolatok ellenére ma is vannak harcos állatvédők, akik komolynak gondolva a szájtot, harcos hangú emailekben követelik a bűnösök letartóztatását. Az állatvédő szervezetek már nem dőlnek be a régi tréfának, de továbbra is ellenzik az egyik szolgáltatótól a másik szolgáltatóig vándorló oldal működését. Szerintük ugyanis akármilyen abszurd az ötlet, mindig akadhat olyan, akinek eszébe juthat kipróbálni a leírtakat. Még ha azok a valóságban kivitelezhetetlenek is - mint ahogy a snopes.com arra rámutat."

A Humane Society of the United States a bonsai-ügyről

A snopes a bonsai-macskákról

A Bonsai-macska átverés (Zöld Magazin)
http://www.zoldmagazin.com/belso/bonsaikitten.html

Üdvözlettel: