[Kvtkozi] keres

Balogh Árpádné baloghe at ludens.elte.hu
2006. Feb. 1., Sze, 08:59:39 CET

Kedves Kolléganő!
Ezt a könyvet már keresték nálunk. Akkor nyomoztam utána, és úgy találtam, hogy a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár állományában van az 1981-től folyamatosan megjelenő Tudománytörténet, technikatörténet című folyóirat. Véleményem szerint ennek a periodikumnak egyik kötete az Endrei Walter emlékkönyv. Egy hivatkozásban ugyanis sorozatként a fent említett folyóiratot említik meg, amelyben az emlékkönyv megjelent. A központi Szabó Ervin Könyvtárban a katalógusban csupán a folyóiratot tüntették fel.
Üdvözlettel: Balogh Árpádné