[Kvtkozi] karácsony

SZILAGYI ZOLTANNE SZILAGYI at salgo.pszfs.hu
2006. Dec. 18., H, 12:43:19 CET

Kedves Kollégák!

Kívánok mindenkinek békés, meghitt karácsonyt és az új évben pedig
sok szeretetet, türelmet, egészséget!

Üdvözlettel: Szilágyi Zoltánné

BGF PSZF-i Kar Salgótarjáni Intézete
Könyvtár
3100 Salgótarján
Kistarján út 5.

--------- következõ rész ---------
The following section of this message contains a file attachment
prepared for transmission using the Internet MIME message format.
If you are using Pegasus Mail, or any other MIME-compliant system,
you should be able to save it or view it from within your mailer.
If you cannot, please ask your system administrator for assistance.