[Fwd: [Kvtkozi] ÉRTESÍTÉS a csomagküldés változásáról]

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2006. Dec. 5., K, 13:40:05 CET

Kedves Lista!
Az intezkedes, mely szerint meg kell szuntetni a valaszkuldemeny
szerzodeseket januar 1-tol, valamennyi szolgaltato ODR tagkonyvtarra
vonatkozik.
A Miniszterium reszletes tajekoztatassal fog szolgalni az ezutani
ugymenetrol.
Sajnos tobb informacionk nincsen.
A lenyeg: januar 1-tol mar nem lehet hasznalni a Valaszkuldemeny
cedulakat, a DEENK tagkonyvtarai is kenytelenek lesznek
visszakuldeni a januar 1. utan erkezo valaszkuldemenyes, portos es
utanvetes csomagokat.
Udv.
David Bogi