[Kvtkozi] Coelho

Balogh Árpádné baloghe at ludens.elte.hu
2006. Aug. 25., P, 09:33:38 CEST

Kedv es Kolléganő!
A könyv rövid, A/5-nél kisebb formátumú, kb. 200 oldal. Szerintem érdemes megvásárolni. 2000-től 14 magyar nyelvű kiadása jelent meg. A Virtuális Antikvárium talán meg tudja szerezni. Egyébként annyira csodálatos regény, hogy elolvasását követően fél óráig sírtam. (Volt katarzis.) Sajnos én egy magánszemélytől kaptam kölcsön, ezért segíteni nem tudok.
Üdvözlettel: Balogh Árpádné