[Kvtkozi] bibliografiai informacio az ODR-ben

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2006. Aug. 9., Sze, 08:41:14 CEST

Kedves Gabriella es masok, akik bibl.info. lelohellyel talalkoztak!

Mashonnan is kerdeztek hasonlot, igy hatha hasznos lesz az info.
 A boritek ikonra kattintva kiderul, hogy lelohely nelkuli bibliografiai
tetelrol van szo, a B10/X azt sugja, hogy a FSZEK-hez tartozik.
A rekord keszitesekor meg nem tartozott hozza lelohely, igy most erdemes
a FSZEK katalogusat ellenorizni,
mert elkepzelheto, hogy idokozben lett lelohelye, szerencses esetben a
kozponti konyvtarban is megvan, igy kkozivel megkerheto.
Ennel ugy tunik, nem kerult visszatoltesre uj lelohellyel a rekord az
ODR-be, ezert nem latszik a jelenlegi lelohely:

NO LELŐHELY TÉMA JELZET ÉVSZ. KÖT STÁTUSZ
---- ------------------------- --------- ----------- ----- ---
-----------------
 1. KK Szabadpolc 133 N 38 Lejár:2006.08.12.

Ha mashonnan nem sikerul megkapni, elojegyzes kerheto, de a keres
feladasa ODR-en keresztul csak az Ures kerolappal lehetseges.
Udvozlettel
David Bogi

Szabóné Kereskényi Gabriella írta:

> Kedves Kollégák!
>
> Az alábbi könyvet tudja valaki könyvtárköziben kölcsönözni? Kérem
> jelezze, aki igen!
>
> /Cím:/ 	*Necronomicon : a halott nevek könyve / [összeáll. és a
> kötetet tervezte Nagy András Pál] *
> /ETO:/ 	*133.4 *
> /Megjelenés:/ 	*[Miskolc] : Hermit, [2005] *
> /Terjedelem:/ 	*145 p. : ill. ; 25 cm *
> /ISBN:/ 	*963-9231-92-4 (fűzött) : 3500 Ft *
> /Egyéb név:/ 	*Nagy András Pál összeáll.
> <http://odr.lib.klte.hu/corvina/odr/wpac.cgi?database=opac&ccl=scan_auth_Nagy_Andr%E1s_P%E1l>*

> [...]

Dávid Boglárka
Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Nemzeti és Általános Gyűjtemények Könyvtára Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php