[Kvtkozi] keresés

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2006. Ápr. 19., Sze, 09:38:10 CEST

Elnezest, a helyes link a PAD-hoz www.opkm.hu   -Online katalogus
udv.
 Bogi

> Kedves Lista!
>
> Olvasónk szakdolgozatához kellene az örökbefogadásról könyv,
> újságcikk. Elsősorban a története, kialakulása, feltételek, de
> általánosságban is bármi jó lenne!
> Tud valaki segíteni?
>
> Előre is köszönöm.
>
> Oravecz Ágnes
> Justh Zsigmond Művelődési Ház és Könyvtár
> Gádoros, 5932
> Kossuth Lajos u. 18.

Kedves Agnes,
megneztem nehany cikk-adatbazist, eleg sok talalatot kaptam:

IKER (www.oszk.hu --Online szolgaltatasok--IKER) targyszo szerint:
örökbefogadás 23 talalat
MATARKA (www.matarka.hu) kulcsszo szerint: örökbefogad% 25 talalat
FSZEK SzocioWeb (www.fszek.hu -- Adatbazisok --Sajat adatbazisok
--SzocioWeb) targyszo szerint: örökbefogadás 87 talalat
OPKM katalogusa-PAD adatbazis benne (www.opkm.hu--Katalogus) targyszo
szerint: örökbefogadás  40 talalat ( konyvek, cikkek vegyesen)
ezek kozott vannak persze irrelevans talalatok es atfedesek is, de nagy
reszuk jo.

Konyvek:
az ODR-ben (odr.lib.unideb.hu) a targyszo szerinti kereses:
örökbefogadás 83 talalat, egy resze idegennyelvu, nehany igen jo is van
(pl. *Az örökbefogadás történeti fejlődése és hatályos szabályozása /
Kiss Anita, **Az örökbefogadás és az örökbefogadási eljárás / Katonáné
Pehr Erika, **
Párbeszéd az örökbefogadásról szülők és szakemberek között : Az 1995. V.
20-án tartott országos ankét anyaga / szerk. Hevesi Katalin, **
Az örökbefogadás néhány társadalmi és jogi problémája / [készítette:]
Bugyi Éva, **Az örökbefogadás / Bacsó Jenő ,
**Nevelőszülői kézikönyv / [szerk. ... Jan Beagley et al.],
**Örökbefogadás : játszma egyetlen eséllyel / Fazekas Erzsébet,
**Örökbefogadók és nevelőszülők : miért és hogyan / Carole R. Smith ;
[ford. Rácz Dániel*)

A folyoiratcikkek es a konyvek megkerhetok ODR-en keresztul. Ha
szukseges meg, szivesen segitek.
Udvozlettel
David Bogi

Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Nemzeti és Általános Gyűjtemények Könyvtára Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php