Vá: [Kvtkozi] Orvosi szakkifejezés

Rita Tóth rita.toth at hpo.hu
2005. Nov. 8., K, 13:54:18 CET

Tóth Rita
Magyar Szabadalmi Hivatal
Iparjogvédelmi Szakkönyvtár
Tel.: 474-5520
Fax: 474-5842

Kedves Anita!

Szerintünk (orvos hozzátartozó szerint) "szemgolyó eltávolítása" -t jelenti.

Üdvözlettel: Katona Edina(B851)

Kedves Lista!
Az én kérésem nem éppen kölcsönzéssel kapcsolatos, de nagyon fontos lenne a megoldása.
Az orvosi szakkifejezés amit keresek: bulbectiomia facta. Megnéztem mindenféle orvosi szótárban, az interneten de nem akadtam a nyomára.Ha valaki tudna nekem sürgősen segíteni, hogy hol keressem, vagy meg tudja mondani a kifejezés jelentését , az nagyon sokat segítene.
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!
Üdvözlettel:Lazányiné Micsonai Anita