[Kvtkozi] adoszam bekerese

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2005. Júl. 18., H, 10:18:53 CEST

Kedves Lista!

Az Egyetem konyvelesi/szamlazasi programjaban kotelezo a vevo
adoszamanak bevitele, tehat a
konyvtar altal keszitett masolatok szamlajanak kiallitasahoz szuksegunk
van erre az adatra.

Mivel tajekoztatasuk szerint mas egyetemek is hasznaljak ezt a
programot, erdemes az ODR-be is bevinni, igy elkerulheto az is, hogy
minden keresen kulon fel kelljen tuntetnetek (feltetelezve hogy
mindenkitol megkapjuk a szamot, ill. ha mar lehetseges lesz, mindenki
kitolti
az adoszam rovatot majd az ODR-ben).

Az ujabb mezo bedrotozasa folyamatban van, remelhetoleg a  heten
elkeszul, addig is azt kernem, hogy kuldjetek el
cimunkre (ill at lib.unideb.hu) a konyvtaratok altal hasznalt adoszamot
(informacioink szerint a ceges adoszam formatuma:
8szamjegy-1szamjegy-2szamjegy)

Amint elkeszul az ODR frissitese az uj adattal, ujabb levelben jelzem.

koszonettel es udvozlettel
Bogi

Dávid Boglárka
Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Nemzeti és Általános Gyűjtemények Könyvtára Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://ill.lib.unideb.hu/olvill