[Kvtkozi] cimvaltozas

Pungor Jánosné manyi at bdtf.hu
2004. Sze. 17., P, 12:03:05 CEST

Kedves Kollegak,

Hosszas (febr.-szept.) kenyszeru tavollet utan visszajottem röpke 4 honapra, hogy utana jobban elvezzem a

"megerdemeltet"! Ez alatt az ido alatt Kovacs Katalin kolleganom helyettesitett a konyvtarkozi  keresek ugyintezeseben, igy a feladat mar nala is marad. Ezert a levelezesi cimet megvaltoztattuk, a tovabbiakban konyvkozi at bdtf.hu lesz!

Persze a regi cimekre erkezo leveleket is fogadjuk!

Igaz, hogy a bucsu meg kisse odebb van, de a kedves, altalam nagyrabecsult konyvtarkozis kollegaknak nagyon koszonom az eddigi tamogatast, jo baratsagot - szeretetet, amit Toletek kaptam.

Mindenkinek minden jot kivanok koszonettel es szeretettel

Pungorne Manyi

Pungor Jánosné

Berzsenyi Dániel Főiskola Könyvtára

9700 Szombathely, Károlyi Gáspár tér 4.