[Kvtkozi] Zenei Szemle

Ötvös Éva otvose at bibl.u-szeged.hu
2004. Sze. 16., Cs, 11:12:45 CEST

Kedves Lista!

Most valami illetlent szeretnek kerni. Ezert nem is merek hagyomanyos kerest
inditani.
Egy "nehez" olvasonknak szuksege lenne a :

Zenei Szemle (1926) ll/2 szamaban megjelent Komives Kelemen.. Kodaly
valtozatara (Szabolcsi Bence azt irta, h. 36 strofa).

Sajat szememmel lattam, h. a bibliografia nem adott meg mas adatot. Raadasul ez
a folyoirat nalunk is megvan, de mar atkoltozott az uj epuletbe, igy december
elejeig megkozelithetetlen, az olvaso pedig panikol.

Kerem, ha tudtok, veletlenul, segitsetek.
Nagy zavarban vagyok, mert ilyesmit nem valo kerni, ezt tudom, de a kerovel
szemben, most, tehetetlenseget erzek.

Udv,otvos eva, sz1
--
Ötvös Éva