[Kvtkozi] keres

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2003. Már. 28., P, 11:54:35 CET

On Thu, 27 Mar 2003 14:23:11 +0100
Konyvtarkozi kolcsonzes <kkozi at mail.vfmk.hu> wrote:

> Kedves Lista!
>
> Segitsegeteket kerem a kovetkezoket kerik tolem. Sajnos En nem talaltam meg.
>
>       Kovacs András Bálint: Schindler es a tomegkultura
>
>       Meulenbelt, Anja:" Mar nem szegyellem magam" oneletrajzi regeny
>
> A segitsegeteket elore is koszonom.
>
> Udv.: Polonyine Nagy Maria
> Ja'sz-Nagykun-Szolnok Megyei
> Verseghy Ferenc Ko:nyvta'r
> Ko:nyvta'rko:zi Ko:lcso:nze's
> Polónyiné Nagy Mária
>
> _

Szia!

Sajnos nicns meg egyik sem. a KAB-munel gynus volt, nem esetleg egy cikke-e, mert szokott a
 Filmvilagba irni, de az archivumaban nem talaltam.

udv.
Bogi

  Dávid Boglárka                                       20/4103949
  Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár  Könyvtárközi kölcsönzés
  4010 Debrecen Pf. 39    Tel.: 52/316666/2079     Fax: 52/410443
  ill at lib.unideb.hu            http://www.lib.unideb.hu/kkozi.php