[Kvtkozi] Fw: DEENK nem lesz elerheto

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2003. Jan. 8., Sze, 15:26:01 CET

Kedves Lista!

Az alabbiak szerint holnap nem megy az ODR.

udvozlettel
David Bogi

Begin forwarded message:

Date: Wed, 8 Jan 2003 14:07:01 +0100
From: BalXzs LXszlX <lbalazs at LIB.UNIDEB.HU>
To: KATALIST at LISTSERV.IIF.HU
Subject: DEENK nem lesz elerheto

Kedves Konyvtarosok!

A Debreceni Egyetem szamitogepes gerinchalozatanak bovitese miatt holnap,
2003 januar 9-en, nem lesz kivulrol elerheto a DEENK NAGY Konyvtara.
( Debreceni Egyetem Egyetemi es Nemzeti Konyvtar Nemzeti es Altalanos Gyujtemenyek Konyvtara )
Igy nem lehet elerni a konyvtar katalogusat, az ODR, a VOCAL adatbazist, es a konyvtar
egyeb adatbazisait sem. A VOCAL-ba felkuldott rekordok a kuldo intezmeny szerveren varakoznak majd,
es a kapcsolat visszaallasa utan automatikusan feltoltodnek.

A Corvinat hasznalo konyvtarak nem fogjak elerni a LOC adatbazisait sem, es az
MNB adatbazist sem a Corvina katalogus modulbol.
( a gateway szolgaltatast konyvtarunk biztositja a LOC-hoz, illetve az MNB adatbazist is mi
teszuk elerhetove szamukra )

A kellemetlensegert elnezest kerek, de remelem a gyorsabb eleres karpotlast nyujt majd.

Udvozlettel:

Balazs Laszlo
lbalazs at lib.unideb.hu
osztalyvezeto
DEENK Informatika osztaly

  Dávid Boglárka                                       20/4103949
  Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár  Könyvtárközi kölcsönzés
  4010 Debrecen Pf. 39    Tel.: 52/316666/2079     Fax: 52/410443
  ill at lib.unideb.hu            http://www.lib.unideb.hu/kkozi.php