[Kvtkozi] konyvtarkozi D1 postai visszakuldes ponotositas

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2003. Ápr. 23., Sze, 11:58:11 CEST

Kedves Kollegak!
Az alabbi levelbol a visszajelzesek alapjan nem derult ki egyertelmuen, hogy ez a visszakuldes a portos csomagvisszakuldest helyettesitene.
Tehat az ODR-tagkonyvtarak, akik szolgaltatnak is es visszakapjak az ODRtol a postakoltseget nem kapnak ilyen visszakuldo cedulat, hanem ugyanugy kuldjek vissza a konyveket mint eddig.
Ha barmi kerdes meg felmerul, varjuk a tovabbi eszreveteleket.
Udvozlettel
Suto Peter
DEENK konyvtarkozi kolcsonzes

Begin forwarded message: