[Kvtkozi] Debrecen

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2002. Sze. 11., Sze, 10:02:34 CEST

On Wed, 11 Sep 2002 09:22:53 +0200
"Könyvtárközi" <konyvtarkozi at vmmk.hu> wrote:

> Kedves Kollegak !
>
> Valami gond lehet a DE katalogusaval,mert az ODR-ben
> a debreceni talalatoknal a statuszra kattintva nem azt
> mutatja,hogy bent van-e a konyv vagy kikolcsonoztek,hanem
> egy statusz ismerteto szoveget hoz be.
>
> Udv.:Kiri Angela
> Szekesfehervar

Kedves Angela es Lista!

Koszonjuk a hiba jelzeset, mas meg nem szolt, mi pedig-sajat allomanyunkat ritkan
keressuk a webes feluleten ;) -nem eszleltuk a gondot. Sajnos az illetekesek akik a kijavitasert tenni
 tudnanak a mai napon tavol vannak, igy a mara nem tudom igerni a hiba helyrehozasat.

Turelmet kernek tehat, addig pedig a hozzaferhetoseg ellenorzese nelkul is varjuk a kereseket.

megertesetekben bizva
udvozlettel
David Bogi

  Dávid Boglárka                                       20/4103949
  Debreceni Egyetemi és Nemzeti Könyvtár  Könyvtárközi kölcsönzés
  4010 Debrecen Pf. 39    Tel.: 52/316666/2079     Fax: 52/410443
  ill at lib.unideb.hu            http://www.lib.unideb.hu/kkozi.php