[Kvtkozi] rendezvenyszervezo

BGF BGF
2002. Feb. 1., P, 11:55:41 CET

Kedves Kollegak!

Ujabb segitseget kerek! A kovetkezo 2 konyvek keresem:

1.) Rendezvényszervezõi kézikönyv / [kiad. COMPEXPO Számítástechnikai,
Rendezvényszervezõ és Kereskedelmi Kft.] ; [... a Magyarországi
Rendezvényszervezõk Szövetsége közremûködésével kész.]
Budapest : COMPEXPO Számítástechnikai, Rendezvényszervezõ és Kereskedelmi
Kft., 1995-

Az ODR-ben csak a kovetkezo informaciot talaltam:
A könyvtár neve: bibliográfiai információ
Megjegyzés: Lelõhely nélküli bibliográfiai tétel; nem kölcsönözhetõ.

Lehet, hogy naiv a kerdesem: ez pontosan mit jelent. (Meg nem talalkoztam
hasonloval ezert szeretnem tudni, hogy mi a teendo ilyen esetekben! Esetleg
mast is erdekel...)

2.) Gyarmati Ildiko: Rendezvenyszervezo kezikonyv
         Szokratesz Kulgazdasagi Akademia

Koszonettel: Goczan Judit
2002. 02. 01.

Budapesti Gazdasa'gi Fo"iskola
Pe'nzu:gyi e's Sza'mviteli Fo"iskolai Kar
Zalaegerszegi Inte'zet Ko:nyvta'ra
8900 Zalaegerszeg, Gasparich u. 18/a. Pf. 67.
Tel.: 92/509-939
--------- következõ rész ---------