[Kvtkozi] csapda!

Otvos Eva eva.otvos at bibl.u-szeged.hu
2002. Dec. 3., K, 16:22:16 CET

Kedves Mindannyian!

Régóta szeretném a gondjaimat megírni, és most még az apropó is
megvan.
1965 utáni anyagunk teljesen, az ez elôtti pedig részlegesen van
meg az opacunkban.
Tehát, én csak akkor nézek nálunk utána, ha 1965 elôtti anyagot
kértek. Egyébként azonnal törlöm.

Most, egymás után, 2 olyan keresô levelet is olvastam, amit
megtaláltam az ODR-ben.

Javasolnám azt, h. mielôtt a listára külditek a kívánságot,
ellenôrizzétek az ODR-ben:
http://odr.lib.klte.hu/

a MOKKA-ban:
http://helka.iif.hu:8088/corvina/opac/wpac.cgi

és a külföldi anyagnál kérdezzétek meg a KC-t:
kkk1 at oszk.hu

Megértéseteket kérem. Szerintem, hatékonyabbak lehetünk, ha
valóban csak a fontos és nehezen megtalálható anyagot keressük:

ötvös éva

Ötvös Éva *
eva.otvos at bibl.u-szeged.hu
SZTE Egyetemi Könyvtár