[Kvtkozi] keres

Volekne' Temesi Zsuzsanna h5083vol at ella.hu
2001. Már. 19., H, 10:14:13 CET

Kedves Konyvtaros Kollegak!

Szocialpedagogia szakos, levelezo tagozatos foiskolai hallgato olvasonk szamara szeretnenk konyvtarkozi kolcsonzesben megkerni az alabbi konyvet. Elozetesen megneztem a kozos katalogusokban, lekerdezo feluleteken, valamint nehany nagyobb konyvtar katalogusaban is, de nem akadtam ra. Valoszinunek tartom azonban, hogy megis megvan ez a konyv tobb konyvtarban, s lesz kozottuk olyan, aki kolcsonozni tudna szamunkra.

Elszabadulo egyenlotlensegek. Bp. HRSz.E. ELTE, 2000. (Kotelezo irodalom ebbol a konyvbol Ferge Zsuzsa: Nyugdij es szolidaritas cimu tanulmanya: 329-332. p.)

Udvozlettel:

Volekne Temesi Zsuzsanna
konyvtaros

Krudy Gyula Varosi Konyvtar