[Kvtkozi] konf.

Fatrai Erzsebet kvkozi at mail.jamk.hu
2001. Aug. 14., K, 15:41:00 CEST

Kedves Kollegak!
A mai postaval elmentek a kikerok az intezmenyvezetoknek. A
jelentkezesi lapokat es a programot is mellekeltuk. A jelentkezesi
lapokra - ahol tudtam nev szerint, hogy ki a konyvtarkozis es jelezte,
hogy szivesen jon - rairtam a nevet. Kerlek Benneteket, hogy a
visszakuldesi hataridovel ne csusszatok, tudnom kell a pontos
letszamot. Az utikoltseget megteritjuk, szamla elleneben itt helyben
megkapjatok a penzt. Remelem minden rendben lesz. Sziasztok, Marta
Fatrai Erzsebet Marta
Jozsef Attila Megyei Konyvtar
2800 Tatabanya Fo ter 2.
2801 Tatabanya Pf.: 136.