[Klgy] fotó

Laczkó Sándor laczkos at bibl.u-szeged.hu
2024. Jan. 31., Sze, 14:39:29 CET

Kedvesek!
Elkészült a fotó, Réka elküldte nekem, csatolom. Sztem egészen jó lett,
még Kata is ott van a képen. :)
Laci, ha lehet, kérni szeretnék tőled. Elvinnéd ezt a fotót előhívásra
ide a sarokra? Csináltass belőle kérlek 10 példányt. Mindenkinek
egyet-egyet, illetve marad egy Károly albumába. Ki fogom fizetni,
gondolom 1-2 ezer forint max, s legyen ez az én ajándékom nektek a
batyus alkalmából. Oly ritkán fotózkodunk együtt. :)
Bocsánat Laci, hogy téged kérlek meg, de ma kell leadnom Gyulának a múlt
évi osztálybeszámolónkat, most is azt csinálom, a délelőtt elment az
OV-vel.
S ha már így belemelegedtem, küldök még valamit. Elkértem Dóritól a
virtuális kiállításaink látogatottsági adatait, illetve a PHILOBIBL
látogatottságát. Csatolom ezeket is.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu