[Klgy] Károly

Pálfy Anna apalfy at bibl.u-szeged.hu
2024. Jan. 30., K, 11:09:58 CET

Bocs, Sanyi, kicsit korrigállak: :-) szerintem FELD-et akartál írni ;-)

Üdv,
Anna

> Sziasztok!
> Kérlek benneteket ne feledjétek, hogy a Károlynak szánt emlékkönyv az
> ÁGYO-n van elhelyezve. Aki még szeretne beírni, az csütörtökig teheti
> meg. Aznap este a batyus koccintáson fogjuk átadni nyugdíjba vonulása
> alkalmából Károlynak az emlékkönyvet. (Még nem volt időm megszokni,
> hogy Károllyal kollégai, főnöki minőségben már nem fogunk találkozni a
> könyvtárban, nekem tényleg nagyon fog hiányozni. Az is, hogy évtizedek
> óta nagyokat beszélgettünk, ha úgy adódott.)
> Szép napot!
> S.

> [...]

Pálfy Anna
főkönyvtáros / szakreferens (francia/olasz szakterület)
SZTE Klebelsberg Könyvtár
Különgyűjteményi Osztály
Egyetemi Gyűjtemény
e-mail: apalfy at ek.szte.hu
Tel.: (62)-546-679

"Gli angeli nel cielo parlano italiano" (Thomas Mann)
"Tout est signe. Mais il faut une lumiere  ou un cri éclatant pour
percer
notre myopie ou notre surdité." (Michel Tournier)