[Klgy] RKT ma

Pálfy Anna apalfy at bibl.u-szeged.hu
2023. Okt. 9., H, 08:14:10 CEST

Kedves Sanyi és Többiek,
vagy 12-13h között, vagy 14-16h között lenne jó nekem. Talán inkább az
utóbbi, az itteni ebédváltások okán is, meg az egyéb munkáim ütemezése
okán is.

Anna

> Sziasztok!
> Pénteken tudatosult benne, de pénteken nem voltam itt, így csak most
> szólok, hogy a Régi Könyveknél ma Kata sincs, Zsófi pedig csak jövő
> szerdától várható kb. Így meg kell oldjuk a mai napot. Én most
> kinyitottam és itt leszek 10 óráig. Váltótársak kerestetnek, akik
> 10-től, 12-től és 2-től tartják itt a frontot. Kérlek benneteket
> segítsetek. Ki mikor tudna jönni?
> Köszönöm,
> S.
>
> --

Pálfy Anna
főkönyvtáros / szakreferens (francia/olasz szakterület)
SZTE Klebelsberg Könyvtár
Különgyűjteményi Osztály
Egyetemi Gyűjtemény
e-mail: apalfy at ek.szte.hu
Tel.: (62)-546-651

"Gli angeli nel cielo parlano italiano" (Thomas Mann)
"Tout est signe. Mais il faut une lumiere  ou un cri éclatant pour
percer
notre myopie ou notre surdité." (Michel Tournier)