[Klgy] hétfő

Katona-Kiss Attila attila.katona.kiss at ek.szte.hu
2023. Nov. 24., P, 11:44:42 CET

> Köszönöm Anna és Nelli! Akkor a délelőtt rendben van, még a délutánt
> kellene lefedni.
> S.

>>> Sziasztok,

Azt hiszem az előző levelemet csak Sanyinak küldtem el, így itt is
jelzem: a délutáni órákat megoldjuk Lacival.
Katona-Kiss Attila
régészeti és orientalisztikai szakreferens / subject liaison
(archaeology,
altaic studies),
kutatástámogató könyvtáros / research support librarian
Keleti Gyűjtemény / Oriental Collection
Különgyűjteményi Osztály / Special Collections Department
SZTE Klebelsberg Könyvtár / University of Szeged, Klebelsberg Library
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel.: +36 62 546 653
E-mail: attila.katona.kiss at ek.szte.hu