[Klgy] RKT helyettesítés

Pálfy Anna apalfy at bibl.u-szeged.hu
2023. Nov. 6., H, 11:16:59 CET

Kedves Mind,

a holnapi (11.07) nap RKT-s helyettesítése összeállt: fel is írtam
magunknak:

9-10h: én (ha Kata/Sanyi szólnak, akkor előbb is felmegyek  majd látjuk)
10-13h: Nelli
13-13:45h: Zoli
13:45-15:45h: Laci

Üdv,
Anna

> Sziasztok!
>
> Holnap a kiállítás megnyitón  -közreműködőként -én is ott leszek, ezért
> azt szeretném kérni, hogy aki vált, kicsivel 2 előtt jöjjön. Mondjuk
> 13.50 -kor. Köszönöm!
> Még délelőtt is tudok menni ha kell -bármikor. 10-11 pl ?
>
> üdv.
> Z.

> --
> Kiszely Zoltán
> szakreferens
> SZTE Klebelsberg Könyvtár
> Zenei Gyűjtemény

Pálfy Anna
főkönyvtáros / szakreferens (francia/olasz szakterület)
SZTE Klebelsberg Könyvtár
Különgyűjteményi Osztály
Egyetemi Gyűjtemény
e-mail: apalfy at ek.szte.hu
Tel.: (62)-546-651

"Gli angeli nel cielo parlano italiano" (Thomas Mann)
"Tout est signe. Mais il faut une lumiere  ou un cri éclatant pour
percer
notre myopie ou notre surdité." (Michel Tournier)