[Klgy] RKT helyettesítés

Pálfy Anna apalfy at bibl.u-szeged.hu
2023. Nov. 6., H, 09:45:56 CET

Kedves Mind,

Évi levelét olvasva akkor én a holnapba be tudok szállni, akár
délelőttre, akár délutánra: időpontilag ezek hány órától lennének?
A délután gondolom 14 órától lenne, de a délelőtt mit jelentene, mettől
kezdve?

Üdv,
Anna

> Sziasztok,
> ma el tudom vállalni 12-1 között és 2-től 4-ig.
> Üdv,
> Évi
> --
> Balog Éva
> SZTE MTMTadmin5,
> új- és legújabb kori történeti szakreferens,
> különgyűjteményi könyvtáros
> Társadalomelméleti Gyűjtemény
> Különgyűjteményi Osztály
> SZTE Klebelsberg Könyvtár
> 6722 Szeged, Ady tér 10.
> Tel.: +36 62 546-677
>       +36 62 546-641
> [...]

Pálfy Anna
főkönyvtáros / szakreferens (francia/olasz szakterület)
SZTE Klebelsberg Könyvtár
Különgyűjteményi Osztály
Egyetemi Gyűjtemény
e-mail: apalfy at ek.szte.hu
Tel.: (62)-546-651

"Gli angeli nel cielo parlano italiano" (Thomas Mann)
"Tout est signe. Mais il faut une lumiere  ou un cri éclatant pour
percer
notre myopie ou notre surdité." (Michel Tournier)