[Klgy] gyakornokok

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2023. Május. 4., Cs, 17:37:12 CEST

Megint jönnek, kopogtatnak...
Újabb gyakornokok a láthatáron. Joó Vivien, aki már volt nálunk,
második 4 órájára érkezik május 15-én 12.30 és 16.30 között.
Kertész Mercédesz pedig május 10-én és május 18-án jön hozzánk,
mindkét alkalommal 12.30 és 16.30 között.
Kérem fogadjátok őket a szokott rendben.
Ha esetleg nagyon nem tudtok második alkalommal feladatot adni nekik,
akkor volna ötletem. Egy kutató kérte tőlünk a Korunk c. folyóirat
1930 és 1938 között megjelent számainak a tartalomjegyzékeit, mert
dolgozik egy szövegen amihez kellene.  Kizárólag csak a tartalom kell.
A folyóirat megvan digitálisan  és itt elérhető:
https://epa.oszk.hu/html/vgi/kardexlap.phtml?id=00458
A gyakornokot esetleg meg lehetne kérni arra, hogy vadássza le az
egyes évfolyamok egyes számainak kizárólag a tartalomjegyzékét és
időrendi sorrendbe állítva rögzítse egy fájlba. Megköszönöm a kutató
nevében is. (Ágyhoz kötött neves irodalomtörténészről van szó, akinek
nehézséget okoz a netezés. Ezért kért segítséget. S lévén ír, kutat,
dolgozik az ágyában is, ennyi segítséget talán adhatunk. De csak ha
ennél a feladatnál fontosabbat nem tudtok adni a gyakornoknak.)
Köszi és sziasztok,

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu