[Klgy] Lass Zoli

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2023. Már. 23., Cs, 13:56:15 CET

Sziasztok!
Az új működési rendünk ahogyan beszéltük, április 3-tól lép életbe. A
honlapra már kitetettem a változással kapcsolatos információt, s majd
a további részletek is javítva lesznek. A PR-csoport pedig le fogja
gyártani az egységes új ajtófeliratokat, nekik van erre sablonjuk.
Pillanatnyilag azt hiszem más teendő most nincs ezzel kapcsolatban.
Viszont újabb kolléga fog érkezni hozzánk úgymond betanításra. Lass
Zoli a könyvtárközi kölcsönzés csapatát erősíti majd és bár ismeri a
könyvtárat, újra meglátogatja az összes osztályt, hogy az új munkaköre
okán is ismerkedjen a munkánkkal. Viszont most elsősorban a
könyvtárközizéssel kapcsolatos szempontokat fogja képviselni, erről is
beszélne veletek. Lényeg a lényeg, hogy április 19-én reggel 8-tól 12
óráig Zoli a miénk. Fogadjátok őt a szokott rendben, Keletivel kezdve,
Régi Könyveknél végezve, s egyrészt mutassátok be a gyűjteményeket,
másrészt beszéljétek meg vele a könyvtárközizéssel kapcsolatos
információkat.
Előre is köszönöm,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar