[Klgy] KLGY új munkarend tervezet

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2023. Már. 13., H, 11:54:28 CET

Kedves Mindannyian!
Az imént egyeztettünk Károllyal néhány lényeges dolgot. Csatolva
küldöm nektek az új működési rendünkkel kapcsolatos tervezetet,
amelyet én készítettem. A tervezetben foglaltak nagyobb részt a Régi
Könyvekre vonatkoznak, de lévén a 8 órás munkarendre történő áttérés
mindenkit érint, ezért kérlek mindannyian nézzétek meg a csatolt
dokumentumot és lehetőleg holnap reggelig tegyetek észrevételeket.
Kata és Zsófi tőletek is ugyanezt kérem, valamint azt, hogy
gondoljátok át, írjátok meg nekem, hogy mi legyen a magyar és angol
nyelven elhelyezett ajtófelirat szövege? (Kell angol?)
Biztosan van amit kifelejtettem a szövegből, s ti majd most
figyelmeztettek erre. Pl. most azt gondolom, hogy az EGY, ZGY és KGY
esetében nem kell külön ajtófelirat, csak az új nyitvatartási
időpontokat kell kiírni. Az RKT esetében viszont kell ajtófelirat,
amely közli röviden az új működési elveket.
Szóval lécci nézzétek át a szöveget és írjátok meg nekem az észrevételeiteket.
Károllyal abban maradtunk, hogy viszonylag hamar ki lenne jelölve egy
időpont az új rendre történő áttérésre. Lévén nem mágneses zár lesz az
RKT ajtaján, hanem kulcsos-csengős beléptetés lesz, ez viszonylag
hamar megoldható, felszerelhető, ezért az új működési rendre történő
áttérés is remélhetőleg hamarosan megtörténhet. (Én most vakon azt
mondom, hogy egy hónapon belül.)
Amint tőletek megkapom az észrevételeket, korrigálom a tervezetet és
küldöm tovább Gyulának és Károlyéknak. Ők is véleményezik, aztán
megtörténik a döntés az áttérés időpontjáról, mihelyst felszerelik az
egyébként már megrendelt csengőt.
Aztán pedig belevágunk egy új történetbe. :)
Köszi és sziasztok,

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

A non-text attachment was scrubbed...
Name: Különgyűjtemények új múködési rendje.docx
Size: 16043 bytes
Desc: nem elérhető