[Klgy] gyakornokok

Pálfy Anna apalfy at bibl.u-szeged.hu
2023. Jan. 24., K, 12:10:45 CET

Sziasztok,

26-án, csütörtökön, 14 órától nekünk megbeszélés lesz fotóleltározás
témában, Farkas Kata beszámolójával.
Emiatt ezen a napon nálunk (=EGY) lenne jó, ha kezdenének: 12.30-13h
között, tehát ne a Keletiben kezdjenek aznap, kivételesen, ezt kérnénk.

Üdv,
Anna

Idézet Schelhammer Zsófia <schzsofi at bibl.u-szeged.hu>:

> [...]
> Különgyűjteményi Osztály / Special Collections Department
> SZTE Klebelsberg Könyvtár / University of Szeged, Klebelsberg Library

Pálfy Anna

főkönyvtáros
szakreferens [francia/olasz szakterület]

Különgyűjteményi Osztály
Egyetemi Gyűjtemény
SZTE Klebelsberg Könyvtár
Szeged 6722 Szeged, Ady tér 10.
E-mail: apalfy at ek.szte.hu
Tel.: +36(62)546-651

"Gli angeli nel cielo parlano italiano"
(Thomas Mann)

"Tout est signe. Mais il faut une lumiere
ou un cri éclatant pour percer
notre myopie ou notre surdité."
(Michel Tournier)