[Klgy] kollégák betanítása

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2023. Jan. 5., Cs, 14:04:36 CET

Sziasztok!
Már megint én, de csak azért, mert beindult az év és minden is kezd
lenni. Így az is, hogy január 19-én csütörtökön 9-től 12 óráig kettő
új kolléga érkezik hozzánk. Víg Réka és Novák Zoltán a szokásos kört
futják, vagyis kb. fél-fél órában be kell mutatnunk nekik a
gyűjteményeinkben zajló munkát. Kérlek fogadjátok őket a szokott
sorrendben, Keletibel kezdve és a Régi Könyveknél végezve. Én magam
fogom a Keletibe vinni őket, mert néhány általános dolog miatt nálam
jelentkeznek 9 órakor.
Szóval kérlek szépen benneteket, hogy jegyezzétek fel a dátumot.
Köszönöm,

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu