[Klgy] BUÉK, beszámoló 2022, munkatervek 2023

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2023. Jan. 3., K, 14:45:39 CET

Kedves Mindannyian!

Mindenek előtt a legfontosabb, Boldog Új Évet kívánok Nektek! Röviden
és velősen fogalmazva a ránk váró évről, azt kívánom, hogy legyen
minden jó! :)

S hogy rögtön meg is kezdjem a jók hosszú sorát, január 16-a déli
határidővel kérni szeretném tőletek a 2022-es munkátokról szóló
beszámolót. Arra kérlek benneteket, hogy szöveges formában a
szokásoknak megfelelően írjátok le az általatok legfontosabbnak
tartott eredményeket, megvalósult célokat, illetve olyan
produktumokat, amelyek kiemelhetőek az év során végzett napi rutin
feladatok közül. Pl. megjelent kötet, kiállítás, repozi építés,
metaadatolás, kötetbemutató szervezés, projektrészvétel, centenáriumi
projektek, raktári munka, szombati munkák, polcrendezés, hagyatékok
rendezése, stb. Mindezeket röviden, néhány bővített mondatban kérném.
Ugyancsak kérem a szokásos számadatokat gyűjteményekre lebontva,
látogatottság, tájékoztatás, valamilyen adatbevitel adatbázisba, (ha
van ilyen), digitalizálás, gyakornokok fogadása, könyvadományok
bekerülése (ha van ilyen), stb. Szintén kérem, hogy térjetek ki, ha
van ilyen, hogy hol és milyen oktatási tevékenységet végeztetek, pl.
óraadás a BTK-n, stb, illetve milyen publikációk köthetőek a
nevetekhez, beleértve a Hajónaplón megjelent szövegeket is. Szóval
minden általatok fontosnak tartott munkát emeljetek ki, s tényleg csak
néhány sorban rögzítsetek. Ezt a beszámolót egy külön fájlban kérem,
mert az idén már majd ezeket a fájlokat külön is el kell juttassam az
igazgatásra, amellett, hogy én az éves osztálybeszámolót is ez alapján
készítem el. A fájl neve a ti nevetek legyen, valamint annyi, hogy
beszámoló 2022.

Ám ezzel még nincs vége, mondom, hosszú a ránk váró jók sora, szintén
január 16-a déli határidővel kérném szépen tőletek, hogy állítsátok
össze egy rövid 2023-as munkatervet. Itt is röviden, néhány mondatban
megfogalmazva a terveket, pl. hogy milyen virtuális kiállítást
terveztek s milyen tartalommal, milyen kötetbemutató van tervbe véve,
netán milyen publikációban gondolkodtok, milyen hagyományos kiállítás,
évforduló, adatbázis építés, hagyatéki munka, polcrendezés, leltár,
stb., van a látóhatáron, szóval bármi, amit a napi rutin mellett erre
az évre magatoknak gondoltok kiemelt feladatként, s amely kreatív
lehetőségeket jelenít meg számotokra. Külön kérem szépen tőletek
azokat az ötleteket, gondolatokat is, hogy milyen közös, akár az
osztály egészét érintő projektek megvalósítását tartanátok üdvösnek. S
ha volna olyan, mi az amit én a könyvtári vezetés felé közvetítsek,
képviseljek, harcoljak ki? A 2023-as munkaterveket szintén egy külön
fájlban kérem, a 2022-es  beszámolótól elkülönülve, mert ezeket nem
kell eljuttassam az igazgatásra. A fájl neve a ti nevetek legyen,
valamint annyi, hogy munkaterv 2023.

S hogy mind a tervekről, mind a beszámolókról együtt is
gondolkodhassunk, január 16. hétfő 10 órakor egy osztályértekezletet
tartunk, hogy ott közösen meg is beszélhessünk mindent. Kérdés, hogy
most hol találkozzunk? Sajnos a jelzett időpont nyitvatartási idő, így
túl hosszan nem cseveghetünk, illetve gondoskodnunk kell az erre az
időpontra magára hagyott gyűjtemények felügyeletéről. Szóval hol
legyünk? (S ki hozza a homárt és a lazacot? :)

Magát az osztálybeszámolót nekem ezt követően egy héten belül kell
elkészítenem, mert ha jól emlékszem Gyula január 23-ig kérte.
Jó hosszú lett levelem, bocs. Ha bármilyen kérdésetek, észrevételetek
lenne a fentiekkel kapcsolatban, kérem jelezzétek. Mert botor módon
valamit nyilván kifelejtettem, de majd ti figyelmeztettek.
Jó munkát nektek és ahogyan írtam levelem elején: legyen minden jó! :)

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu