[Klgy] értekezlet. 02. 03. 10.00

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2023. Feb. 2., Cs, 16:36:04 CET

Sziasztok!
Értekezzünk! Tudjátok, beszéltük. Ama bizonyos tervezett új munkarend
ügyében, amit tegnap említettem nektek. A részleteket kellene
kicsiszolni, előkészíteni, pontosítani. Tehát február 13-án hétfőn 10
órakor találkozzunk, mondjuk a Zenei/Egyetemi Gyűjteményben. Jó így? A
Régi Könyvekhez szokás szerint majd szerzünk valaki helyettest addig.
Károly is jelezte, hogy eljön, őt is várjuk. Szóval értekezzük meg
amit meg kell értekeznünk. S persze más fontos ügyet is elővehetünk,
amit aktuálisan gondoltok.
Kata és Zsófi felhatalmazásával jelzem, hogy most ők szeretnének
sütni, főzni, sürgölődni. Örömmel fogadjuk és köszönjük. Én minden
süteményhez hálás alany vagyok. :)

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu