[Klgy] RKT helyettesítés

Pálfy Anna apalfy at bibl.u-szeged.hu
2023. Dec. 14., Cs, 10:34:09 CET

Kedves Sanyi és Többiek,

Zolival egyeztetve: 15-16h között én leszek újból az RKT-ban, hogy Zoli
tudja zárni a Zeneit pénteken.
(Én meg már többször zártam az RKT-t.)

Üdv,
Anna

e-mail: apalfy at ek.szte.hu
Tel.: (62)-546-651

"Gli angeli nel cielo parlano italiano" (Thomas Mann)
"Tout est signe. Mais il faut une lumiere  ou un cri éclatant pour
percer
notre myopie ou notre surdité." (Michel Tournier)