[Klgy] gyakornokok ismét

Balog Éva eva.balog at ek.szte.hu
2023. Ápr. 26., Sze, 16:33:55 CEST

Kedves Mindenki,

igen, ahogy Sanyi írta, holnap szabadságon leszek, és jövő héten éppen
pénteken is, szóval ebből a három alkalomból csak a 28-dika pénteket
tudom most vállalni,  Selényi Márkkal.

üdv,
Éva
--

Balog Éva
új- és legújabb kori történeti szakreferens,
E-mail: balogeva at ek.szte.hu
Weblap: http://www.bibl.u-szeged.hu/

Idézet laczkos at bibl.u-szeged.hu: