[Klgy] betanítás és munkarend és egyéb

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2023. Ápr. 5., Sze, 12:25:31 CEST

Kedvesek!
Az ÁGYO és a FELD részéről három új kolléga érkezik hozzánk a szokásos
betanításra, gyűjtemények bemutatására április 27-én 9-től 12 óráig.
Kérlek benneteket jegyezzétek fel az időpontot és a szokásos
stafétában fogadjátok az új kollégákat, vagyis Babos Júliát, Laczi
Erikát és Égerházi Molnár Zsuzsát. Én kértem, illetve írtam be őket
úgy a vonatkozó táblázatba, hogy egy időpontban érkezzenek, nehogy 3
külön almalommal kellejen foglalkozni velük.
A mások dolog, hogy ha már szükséges, akkor elrendelem hivatalosan,
hogy április folyamán az új munkarend szerint, vagyis hétfőtől
péntekig reggel 8 órától délután 4 óráig tart mindenki munkarendje.
Tudtommal külön táblázat formájában nem kell ezt most prezentálnom.
Viszont a márciusi munkaidő nyilvántartást viszem majd hozzátok
aláírásra, de már csak Húsvét után, lévén holnap, vagyis csütörtökön
pihenőnapon leszek.
Jut eszembe még valami. Köszönöm, hogy az RKT mai nyitvatartásában
segédkeztetek! Ritkán adódik ilyen helyzet, hogy hirtelen egész napos
helyettesítést meg kell oldani egy gyűjteményben, de most ezt ügyesen
sikerült.
Szép Húsvétot és jó pihenést kívánok nektek!
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu

SZTE Klebelsberg Konyvtar